2019. október 26., szombat

,

Bookhaul | 2019. október


Az október egy rendkívül gyümölcsöző hónap volt - fel se tűnt, hogy ennyire megszaladt a kezem. Nem mintha bánnám, csak szokatlan, hogy ilyen sok könyvhöz jutottam hozzá meglepően jó áron. Mondjuk október hónapban lehetőség is volt bőven arra, hogy olcsón jusson az ember könyvekhez - raktárvásár, nagy őszi akciók stb. Bár most sok könyvet vásároltam, innentől kezdve könyvstop van nálam érvényben, mivel úgy tervezem, hogy még idén minimum a felére csökkentem a várólistám, hogy újult erővel kezdhessek az új évnek. Persze pár kihagyhatatlan könyvet azért mindenképpen beszerzek, ki bírna a legújabb megjelenéseknek ellenállni?


Colleen Houck: A Tigris utazása 1000 Ft (rózsaszín matrica)
Böszörményi Gyula: Rontásűzők 3. 1000 Ft (rózsaszín matrica)
Joe Abercrombie: Hidegen tálalva 1000 Ft (rózsaszín matrica)
Gail Carriger: Szégyentelen 500 Ft (sárga matrica). 

Az első négy könyv mind raktárvásáros szerzemény volt, a székesfehérvári Alexandrában vásároltam őket. Sajnos új, standalone könyvre vagy első részre nem bukkantam, ami kívánságlistás is lett volna, így csak a megkezdett sorozataimat pótoltam.

Tehát négy könyvvel lettem gazdagabb 3500 forintért 14 500 helyett.


Suzanne Collins: Az Éhezők Viadala trilógia (díszdobozos) 7140 Ft
Mark Lawrence: Szent nővér 2980 Ft

Mindkét könyvet személyesen vettem át spórolva a szállításon is. Az ÉV trilógia valami eszméletlenül gyönyörű, órákig csodáltam a könyveket, mikor átvettem, és minden létező ismerősömnek ezeket mutogatom, ha átjönnek látogatóba. Már csak a borító miatt megérte megvenni.  Egyébként, ha lemaradtatok róla, akkor ITT még meg tudjátok rendelni a díszdobozos kiadást 25% kedvezménnyel.A Szent Nővérrel pedig végre teljes lett az Ős Könyve trilógiám és egy újabb taggal bővült az ML gyűjteményem.

35%-os előrendelések a Fumax és Agave Kiadóknál 15 570 forint helyett 10 120 forintért. 


Vi Keeland: Csak szex 3500 Ft
Ed McDonald: Éjszárny 1000 Ft
Sarah J. Maas: Éjkorona 2000 Ft
Joe Abercrombie: Pengeélen 900 Ft

A Csak szex könyvet még a Vi Keeland dedikáláson vásároltam (ez volt a legdrágább szerzeményem októberben, mindössze 500 Ft kedvezménnyel vásároltam.), alig várom, hogy nekiálljak. A másik három könyv pedig másodkézből származik: a Pengeélen antikváriumi példány, az Éjszárny és az Éjkorona pedig molyos vásárlás volt, személyes átvétellel.

Itt összesen 7400 forintot fizettem 14 180 helyett.

Összesen 12 könyv - nem fogom tudni mindegyik hamar olvasni, mert van olyan sorozat ezek között, amikkel le vagyok maradva, de a standalone könyvek hamar sorra fognak kerülni remélem, persze a régebbi elmaradások mellett.




Ti melyik októberi szerzeményetekhez jutottatok a legtrükkösebb módon, jó áron?

Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése