2019. október 14., hétfő

Helyzetjelentés + nyereményjáték beharangozó


Egy hosszabb kihagyás után úgy döntöttem, hogy új kinézettel térek vissza végre a blogra (már sokadjára, bevallom). Viszont most úgy érzem ez a stílusváltás jó hatással lesz majd rám. Két oka volt a módosításnak. Az egyik, hogy felfedeztem, egy másik könyves blognak teljesen ugyanaz volt a dizájnja, mint az enyémnek - nem tudom, hogy véletlenül vagy sem, mindenesetre kissé megdöbbentett, és ez volt az egyik oka annak is, hogy abbahagytam egy időre a blogolást. Valahogy zavart, hogy esetleg más személlyel azonosítják majd a bejegyzéseimet, a teljesen ugyanolyan kinézet miatt. A másik, hogy mostanában igyekszem tisztalappal élni az életem, így szeretném, ha a blog is egyfajta letisztultságot tükrözne, egyszerűbb, minimalista kinézettel. Így született meg ez a fehér-fekete koncepció, amit a fejléccel igyekeztem életszerűvé varázsolni. Remélem, más tetszését is elnyeri majd ez az egyszerűbb látvány!

Végül pedig ennek örömére egy kis nyereményjátékkal készülök majd október vége felé, Halloween alkalmából. Ha kíváncsiak vagytok rá, kövessétek figyelemmel a blog facebook oldalát október 25-e után, addigra igyekszem hozni. Csak egy kis aprósággal készülök, de remélem azért örülni fogtok neki!

Kitartást a hétre mindenkinek!


Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése