2019. október 27., vasárnap

Blogszülinapi Nyereményjáték


Sziasztok! 

El sem hiszem, hogy ennek a bejegyzésnek is végre eljött az ideje - a blog 2. születésnapjának nyereményjáték beharangozójával érkeztem most. Olyan hosszúnak tűnik az eltelt időszak, talán azért, mert annyi minden történt velem ezalatt a két év alatt. Számos embert ismertem meg, akik nélkül nem tudnám ma már elképzelni az életem, könyveket olvastam, amik alapjaiban rengették meg az elképzeléseimet, álmok váltak valóra, annyira íróval találkozhattam és beszélhettem.

A könyvmolyok, az írók és olvasók világa egy összetartó, segítőkész közösség - ezt gondoltam egészen mostanáig, sajnos kezdi felütni a fejét az árnyoldala is ennek a világnak. De az éremnek két oldala van, egyik nem létezhet a másik nélkül, még is örülök, hogy a részese lehetek. Köszönöm azoknak, akik követnek, írnak, hozzászólnak és ösztönöznek a folytatásra. Nélkülük sehol sem tartanék most, a lelkesedésem rég elhagyott volna. Az egyetem miatt mostanában kevesebb időm van a blogra, szóval hálás vagyok, hogy ennek ellenére is követnek. 

Szóval, hogy megünnepeljük ezt a jeles alkalmat, hoztam nektek egy kis nyereményjátékot a facebook oldalamon, amit EZEN A LINKEN érhettek el. A nyeremény többek között pár dedikált bookplate-ek, könyvjelzők, kulcstartó. A játék 2019. november 10-én (vasárnap) éjfélkor ér véget. Csak Magyarországi címre tudok postázni, kivéve, ha a nyertes vállalja a külföldre való postázás költségét.

Nem érhető el leírás a fényképhez.

Sok sikert kívánok Mindenkinek!
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése