2019. november 7., csütörtök

TFW | 5+3 könyv, amit még 2019-ben a polcomon szeretnék látni


Bár számomra 2019 a megjelenések éve volt, év végére le kell redukálnom a bevásárló listámat. Egyrészt a közelmúltban pár nagy kiadásra került sor (Megvettem életem első, saját snowboard deszkáját kötéssel és bakanccsal együtt, amik nem olcsó dolgok, így valahol ezek után meg kell húznom a határt.) Másrészt lefoglaltuk a nyaralást jövő nyárra, és idén Horvátországot tűztük ki célul, szóval ha most nem kezdek el rá spórolni, attól tartok itthon maradok.

Szóval, hogy megkönnyítsem az életem, és legyen valami alapom, amihez ragaszkodhatok, ha elcsábulnék -  összeválogattam azt az öt könyvet, amit képtelen lennék nem beszerezni idén. Így legalább lesz mire fognom a csalódottságom, miért nem vehetek több könyvet. Pedig okom egyébként bőven lenne rá! Nemrég vettem egy új könyvespolcot, amiből végül kettő lett és szegények most üresen árválkodnak. Olyan szomorú, mennyire magányosnak tűnnek! De most megfogadtam, hogy erős leszek!




Sarah J. Maas és Elle Kennedy neve garancia a jó szórakozásért, szóval nem volt kérdés, hogy ezek a kosaramba landolnak majd, igaz csak decemberben jutok hozzájuk, de minden percet megéri ezekre várakozni - és legalább vizsgaidőszakba lesz mire fogni a "Kedves Kolléga, miért nem tanult a vizsgámra?" kérdésre a kifogást.

Az ACOTAR sorozat az egyik legnagyobb kedvencem, és eléggé csalódott voltam, mikor úgy tűnt befejeződik - örülök, hogy sikerül egy kis időt ismét eltölteni az Éjszaka udvarában. Viszont ezután nem állok készen az elszakadásra, remélem Sarah még rejteget egysmást. A hajsza pedig (akár csak az Off Campus sorozat, amit imádtam olvasni - egyébként ezzel a könyvvel rántottam jó pár embert a könyvmoly világba.) kellemes kikapcsolódást jelent a sötét, kilátástalan hétköznapokból decemberben. Alig várom!


Leigh Bardugo Grisa trilógiájának befejező részére évek óta várok már, el sem hiszem, hogy egy dedikálással egybekötve jutunk hozzá végre. Már a bejelentés napján eldöntöttem, hogy megrendelem és el is intéztem, hogy eljuthassak ezzel együtt az Alexandra pódiumhoz november 18-án a dedikálásra. Kivel találkozom még ott?

Jenn Lyons debütáló műve a Királyok veszte februárban nagy sikert aratott Amerikában. Az Agave Kiadó a facebook csoportjában így jellemezte: "A Királyok Veszte a hagyományos epikus fantasyk egyik legkomolyabb új trónkövetelője, és főként azok figyelmébe ajánljuk, akik szeretik Rothfuss-t, Sandersont, Tolkient, Abercrombie-t, Lawrence-t vagy Martint." Nem tudom, hogy hozták össze, de sikerült egy mondatban említeniük az összes kedvenc szerzőmet - elhiszitek, hogy autobuy könyvről van szó? Mágia, sárkányok, férfi szemszög - kell ennél több?


A lány a toronyban és a Legendary sorozatbővítés lesz, amikre már legalább egy éve várok. Az előbbi különösen közel áll a szívemhez - a közel 80 éves nagymamám is tűkön ülve várja a folytatást. Miután elolvasta azt mondta, hogy a könyv a gyerekkorára emlékezteti, és végre én is megértettem miről mesélt, mikor kicsi voltam. 

A Legendary befejezését pedig nem tudtam/tudom elengedni, egyszerűen képtelen vagyok kibírni a folytatás nélkül, annyira hajt előre a történet. A gyönyörű borító pedig könyörögve kéri, hogy a polcomon tündökölhessen már. 


Laini Taylor komoly fejtörést okozott nekem a Különös Álmodozóval, a befejezésével pedig megölte a bennem rejlő apró, naiv gyermeket - különösen kegyetlen módon. Szeretném visszakapni önmagam, szóval muszáj megvennem a második részt, egyszerűen nem tudom elfogadni, hogy így van vége!

A Megkopott korona egy másik történet - még meg se vettem de hárman már minimum kölcsönkérték. Szóval külső nyomás eredménye ez a vásárlás! (Ugye ezt ti se hittétek el...) Kicsit sajnálom, hogy nem Easton történetével folytatódik a sorozat, de mindig is kíváncsi voltam Gideon tragédiájának okaira, körülményeire - és mivel külföldön papír formátumban ritka példány, különösen örülök, hogy a KMK megajándékozza vele az olvasóit. Szóval nem lehet okunk panaszra!


Ennyi lett volna. Ezek mellett persze úgyis lesz még, amit innen-onnan, szigorúan másodkézből beszerzek, vagy ajándékba kapok - viszont az új megjelenések itt kifújnak az idén számomra. Tervezem ugyan beszerezni az Eragon és a Vaják sorozat új kiadásait, de az már biztos csak a jövő, 2020 zenéje.

Ti milyen könyveket fogtok még idén beszerezni?

Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése