2020. december 9., szerda

,

Bookhaul | 2020. november


Bár kicsit megkésve, de végre elkészültem a novemberi bookhaul összeállításommal. Mint máskor is, mostanában egyre sűrűbben, rendesen megszaladt velem a ló könyvvásárlás tekintetében. Nem tudom, ki hogy van vele, de ősszel mindig több könyvet veszek, mint nyáron. A bekuckózós időszak közeledtével rám tör a vásárlási láz, de ebben talán az is szerepet játszik, hogy a kiadók az új megjelenéseiket általában az őszi/téli időszakra teszik. Így idén novemberben sikerült beszereznem legújabb megjelenéseket, régóta kívánságlistás könyveket, és még cseréltem is. Tehát összesen 11 könyvvel és 3 Pokettel zártam a hónapot.


Rick Riordan: Athéné jele
- 1500 Ft
Rick Riordan: A szörnyek tengere - 1500 Ft
Rick Riordan: A titán átka - 2000 Ft
Rick Riordan: Az elrejtett orákulum - 3159 Ft (előrendelés)
Cassandra Clare: Éjfél kisasszony - 0 Ft (csere)
Holly Black: The Queen of NothingA semmi királynője - 2922 Ft (előrendelés)
Alyson Noël: Dark Flame: Sötét láng - 0 Ft (Vörös Pöttyös Szeretetcsomag)

Az elrejtett orákulum kivételével mindhárom Riordan könyvet másodkézből vettem, használtan és jó állapotban. Szeretek más emberektől vásárolni - környezetbarát és olcsó is, így ha nem is tehetem meg, hogy többet költsek könyvekre, így is sok könyvet tudok beszerezni. Illetve igazi kincsekre lehet így bukkanni ám! Egyébként gyűjteménybővítés céljából szerzem be folyamatosan ezeket, már csak pár darab hiányzik. Riordan bácsiból egyszerűen sosem elég! A Sötét láng a KMK Szeretetcsomagos akciója keretében kaptam, mint ajándékkönyv (írj, ha érdekel), míg az Éjfél kisasszonyt egy kedves molylánnyal cseréltem. A semmi királynője pedig egy régóta várt előrendelés volt a kiadótól közvetlenül (Az elrejtett orákulummal együtt rendeltem.), amit már el is olvastam, így az értékelését itt olvashatjátok!

A négy könyvvért 25.696 Ft helyett 11.081 Ft-ot fizettem.


Katherine Arden: A boszorkány éjszakája - 2799 Ft
Tony DiTerlizzi – Holly Black: Spiderwick krónika - 3493 Ft
Irene Adler: A nagy végjáték - 500 Ft
Barátság a négy fal között - 1500 Ft
100 szóban Budapest 2020 - 1500 Ft
Roald Dahl: Matilda - 1500 Ft

A székesfehérvári Poket automatából, és online rendelésből szereztem be a három Poket könyvet. A 100 szóban Budapestet évek óta gyűjtöm, a másik kettő csak ráadás volt - megtetszettek. A Spiderwick krónikákkal már régóta szemeztem, és mikor láttam, hogy megjelenik különleges kiadásban az első öt része, azonnal tudtam, hogy eljött a beszerzés ideje. Gyönyörű, keménytáblás kiadás - tele illusztrációval. A boszorkány éjszakáját az Alexandra Piac 30%-os akciójának keretében, az Irene Adler könyvet pedig másodkézből szereztem meg - gyönyörű állapotban.

A hat könyvért 16. 479 Ft helyett 11. 2922 Ft-ot fizettem.


V. E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue - kb. 5500 Ft

És utoljára hagytam a legjobbat: Victoria Schwab új könyvét, ami az októberi Illumicrate doboz dedikált Special Edition kiadása. Igaz, az ára nem volt semmi, de olyan gyönyörű, hogy minden pénzt megért. Festett lapszél, illusztrált könyv és a keménytáblán is egy gyönyörű art található. A tartalma csodálatos kivitelezéséről pedig még nem is beszéltünk. 

Csak a könyvért körülbelül 5500 Ft-ot fizettem.


Ti melyik novemberi szerzeményetekre vagytok a legbüszkébbek?

Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése