2017. november 18., szombat

, ,

Royalék tovább pusztítanak | #5 - Erin Watt: Megtört herceg + Exkluzív interjú

Értékelés #5

 

Erin Watt: Megtört herceg (Royals 2.)

 


Tényleg igaz a mondás: Ezek a Royal fiúk tönkretesznek! Még alig jelent meg Erin Watt nagy népszerűségnek örvendő Royals sorozatának első része, máris itt a második! Az ember azt hinné, Royalék már nem képesek meglepetést okozni. Pedig de, és még mekkorát! Hozzájuk képest a dél-amerikai szappanoperák sztárjai zöldfülűnek tűnhetnek. Néha már ugyan kicsit túl sok volt a dráma, és alig vártam az összebújós részeket, de mindenért kárpótoltak a ritka kincsnek számító Eastonös jelenetek. Kicsit elfogult vagyok, ha Royalékről, pláne Eastonről van szó. Kár, hogy az első három részben csak mellékszerepet tölt be a drágám, és esküszöm ez az értékelés sem róla fog szólni! Vagyis remélem nem... MISSION IMPOSSIBLE.

És mielőtt nekiállnál az értékelés elolvasásának nyomj a lejátszás gombra. Amikor meghallottam ezt a dalt, rögtön a Royal fiúk ugrottak be.




Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Megjelenés: 2017. november 24.
Fordító: Sándor Alexandra Valéria
Goodreads: 4,1
Besorolás: romantikus, NA
Oldalszám: 345
Fülszöveg: Kikötői ökölharctól az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét.
Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorba állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe.
Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa. Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást. Talán igaza van.


Bevallom, amit befejeztem az első részt, és tudomást szereztem a második rész megjelenéséről, rögtön tudtam, hogy ismét bűnözni fogok, és megrendelem. Igaz, ami igaz volt benne egy kis külső nyomás is (aka szobatársaim, akik "minden hátsó szándék" - aha, etessetek mást ezzel Réka, Brigi -, bíztattak, ugyanis őket talán még nálam is jobban érdekelte a folytatás.), de persze nem foghatom teljesen rájuk, nem kellett nagyon soká győzködni engem se. Szóval megrendeltem, és egyáltalán nem bántam meg!

Az első rész után várható volt, hogy Reednek keményen meg kell dolgoznia Ellát, ha vissza akarja kapni. Márpedig, amit egyszer egy Royal megszerzett, nem adja fel olyan könnyen. A Papírhercegnőben ott fejeztük be, hogy Reed egy lehetetlen helyzet kellős közepén volt, Ella pedig elmenekült előle (a lehetetlen helyzet alapos hatására.) Ez viszont rendkívül káros hatást gyakorolt a Royal-palotában élők mindennapjaira. 

Nehéz úgy írni a Megtört hercegről, hogy ne lőnék le minden poént és izgalmat. Nem is szeretnék. A könyv varázsa éppen abban rejlik szerintem, hogy magával ragad egy egészen felfokozott állapotig, és mikor azt hiszed, hogy tudod, mi fog történni, akkor a történet csavar egyet magán, és kétségbeejtően megdöbbent és kikészít. A történet elképesztően olvastatja magát - az olvasóan egyszerűen muszáj végigmennie mindazon a sokkon, amit Royalék megkövetelnek tőle. 

Jó volt visszatérni a Royal-palotába és újra a testvérek között lenni, még ha egy kicsit kicsit puskaporos is volt a viszont közöttük. A középpontban ismét Reed Royal áll. Az első részt olvasva az idő nagy részében utáltam. A második részben már nem voltam biztos benne, mit is érzek pontosan iránta. A könyv végére érve viszont már csak egy érzés motoszkált bennem. Szeretni fogjátok Reedet, Nem találkoztam még olyannal, aki ne szerette volna. Hűséges, jó szerető és kitartó - szinte túl szép, hogy igaz legyen. Szeretném, ha valaki úgy szeretne egyszer, mint Reed Ellát. Az is kiderült számomra, hogy ő az a személy, aki összetartja a családot - nélküle széthullanának. Bármennyire is érdektelennek tűnt az első részben, most mintha mindenért egyszerre akart volna kapni. És tudjátok, sokat akar a szarka... 

Ella a második részben igazi badass volt - nem félt senkitől és semmitől. Igazán odatette magát, mindent egyedül akart megoldani. Néha mondjuk kicsit idegesített a makacssága és a konoksága, de ez a múltja miatt volt nagyrészt. Hála Istennek azért túltudott lépni ezen is. Tetszett, ahogy a dolgokat kezelte, a személyisége csak úgy sziporkázott a megjegyzésein keresztül.
"Amelyik lány Eastonra pályázik, annak egyik kezében korbácsot kell tartania, a másikban pedig pisztolyt. De szerintem még így is képtelenség őt megnevelni."
 A másik ilyen szereplő Valerie volt, aki sokat dobott a történeten. Örültem, hogy őt is sikerült jobban megismerni a vicces szituációkon keresztül - mind a helyzetét, mind az igazi személyiségét. Ha Ella Superwoman, akkor tuti, hogy ő Macskanő.
"– Tud dolgokat – erősítem meg, bár fogalmam sincs, miről beszélek.
– Tudsz dolgokat … – hebegi Wade.
– Tudok – bólint Val."
Mit is mondjak még a történetről? Rengeteg meglepetést tartogat, levegőért kapkodsz az olvasás közben és átkozódsz a szereplők feje fölött. Persze ez a két szemszögnek köszönhető. Végre mind a két oldal véleményét és igazát megismerhettem - így könnyebb volt elsiklani Reed hülyeségei felett, hogy az okot is megtudtam rá. Több karakter is személyiség fejlődésen vagy éppen leépülésen (Lásd Jordan, szánalmas, amiket művelt.) ment keresztül. A kedvencem Callumé volt, aki végre egy erőteljes családapa benyomását nyújtotta - Congratulations to Callum!

Az is látszott, hogy a Royal fiúk mennyire függnek egy nő jelenlététől. Amint Ella eltűnt úgy látszott szétesik a család - végre nem ősember effektus uralta a történetet. Kicsit jobban megismerhettük az ikreket is, és Gideont, akinek sikerült csalódást okoznia nekem.

Végül pedig Easton - szívem csücske, a cseresznye a vaníliás-csokis muffinom tetején és a napom fénye egy agysorvasztó faktos töri után. Szóval értitek, ő a kedvenc, meg miegymás.  Továbbra is hozta az édes, élhetetlen szerepet, akit nem lehet nem szeretni. Ő a család bohóca, amivel mély, lelki sebeit igyekszik leplezni. A ragaszkodása olyan szinten elbűvölő, hogy kedvem támad minden egyes alkalommal órákig babusgatni - egyszerűen imádom ezt a srácot! Még jó, hogy saját történetet kapott, ez a minimum azért, hogy ilyen zabálnivaló karaktert alkottak az írónők.
 
Elle Kennedynek és Jen Fredericknek sikerült ismét egy csodálatos történetet alkotniuk, csodálatos szereplőkkel. Mondjuk a szadizmusra hajló hajlamukat még igazán sikerült elhagyniuk, de remélem.. ugyan már, kit akarok itt hülyíteni. Ettől a freaking függővégtől a falat kapartam, és ráadásul a következő rész megjelenési dátuma sehol. Szórakoznak velem? Pláne, hogy olyan kérdéseket hagytak válaszok nélkül, amik létfontosságúak - rendkívül nagy hiányérzet van most bennem emiatt. Szóval kedves Könyvmolyképző, tessék minél hamarabb kitölteni ezt az űrt utánuk!


Egy kis meglepetéssel is készültem azoknak, akik velem tartottak! Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akit számos kérdés gyötört az előző rész (Értékelésem) elolvasása után. Nos, én a tettek mezejére léptem, és szerencsére sikerült egy interjút tető alá hozni a Royals sorozat csodálatos írónőivel. 4+1 kérdéssel készültem számukra, és az eredményt ITT tekinthetitek meg! Megtudhatjátok többek között, hogy ki Elle és Jen kedvenc szereplője, illetve hogy hogyan ismerkedtek meg egymással drága írónőink!


Borító: Még mindig imádom, egyszerű és igényes.
Kedvenc karakter(ek): Easton, Val
Legunszimpatikusabb karakter: Jordan, Brooke (Megérdemelte!)
Korhatár: 16+
Értékelés: 4,5 
"– Jézus Mária! Nem csoda, hogy a lányok összepisilik magukat, hogy randizhassanak a Royal fiúkkal.
– Ella! – szól rám Callum tettetett sértettséggel. – A fiaim a férfierő mintaképei. A személyiségük vonzza a nőket, nem pedig a bankszámlájuk."
Kellemes olvasásban gazdag hétvégét kívánok mindenkinek!

Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése