2018. április 22., vasárnap

TFW: Írók, akiknek könyveit automatikusan beszerzem


Írók, akiknek könyveit automatikusan beszerzem


Vannak kedvelt, kedvenc és abszolút favorit szerzőim - most az utóbbi csoportot mutatom be, akiknek könyveit ha törik, ha szakad, de MUSZÁJ megvennem! Nem sokan vannak, így annál nagyobb a szerelem!

Íme a listám:


Mark Lawrence


Mark Lawrence-en egy percet sem kellett gondolkodnom. Mikor a Vörös nővér megjelent, el sem olvastam a fülszövegét - fogtam, kifizettem és hazamentem olvasni. Ilyen egyszerűen. Még csak nem is vártam, hogy csalódni fogok (és nem is csalódtam!). Mr. Lawrence már csak ilyen, egy könyv után megveteti veled az összes többit és mire kettőt pislogsz, máris üres a pénztárcád - de legalább van 7 új, cuki könyved.


Elle Kennedy


Elle-t ugye nem kell megmagyaráznom? Bár mostanában kicsit kiábrándultam a Könyvmolyképzőből, az ő könyveit ennek ellenére is tutira megfogom venni. Fiatalos, üde és vicces a stílusa - még az egyébként antiolvasó osztálytársaim is imádták a könyveit, és miatta békültek ki az olvasással!



Julie Buxbaum


A Hogy folytassam? annyira levett a lábamról, hogy ezentúl nem fogok kihagyni egyetlen Buxbaum könyvet sem - túl lenyűgözőek. Egyébként az előbb említett könyvről az értékelésemet ITT tudjátok elolvasni.


Joe Abercrombie


Hasonlóan vagyok Abercrombie-val, mint Mark Lawrence-szel. Egy könyvét olvastam eddig, de viszketek a vágytól, hogy az összes könyvét megrendeljem - EGYSZERRE.

V. E. Schwab



Az Egy sötétebb mágiával kezdődött a szerelem, és még azóta is kitart. Nem is volt kérdés, hogy a Viszályt azonnal beszerezzem-e a Könyvfesztiválon!

Ennyi lenne. A többi blogger bejegyzéseit ITT találod meg.

Jó olvasást és szép hétvégét!

Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése