2018. május 14., hétfő

,

Felőröl a várakozás - Képzelt interjú Erin Wattal



Mivel szeptemberig még hónapok vannak hátra, és a polcomra nézve felötlöttek bennem mindazok az érzések, amik a Megtört herceg olvasása közben kínoztak, ezért úgy döntöttem kell valami, ami eltereli kicsit a figyelmem. Ez volt életem legpokolibb olvasmánya a romantika berkein belül – persze mindez jó értelemben. Szóval, hogy ne legyen túl szörnyű a várakozás, a Goodreadsen böngészgetve szembejött velem egy érdekes értékelés, most ennek a fordításával érkeztem!

A következőkben egy interjút olvashattok Erin Wattal, ami persze csak a képzelet határain belül zajlott le.


Én: Tehát Erin, egy elég izzasztó függővéggel hagytál minket magunkra az előző kötetben. Érzel egyáltalán bármennyi sajnálatot azért, hogy hagytál mindannyiunkat szenvedni?

Erin: 

Én: Hát jó, folytassuk. A Megtört herceg ott folytatód, ahol a Papírhercegnő félbeszakadt. Ella menekül, Reed pedig az összeomlással küzd. Oh, ha már Reednél tartunk és annál, hogy mi történt a Papírhercegnő végén…

Erin: 

Én: Ah, okéé! *lassan hátrálni kezd* Akkor hanyagoljuk ezt a témát…
Beszéljünk akkor Royalékról. Összeszámolni sem tudnám hányszor kapartam fel az állam, annyi mindent történt velük – a fejem még ma is csak úgy zsong. Ki gondolta volna, hogy ennyi csontváz van a gardróbjukba. A Royal férfiak mindent csak elbasznak, de pont ezt szeretem bennük!

Erin

Én: Igaz, igaz. Bár nem hibáztathatóak azért, mert nagyon megerőltették magukat, mi? Különösen Easton…

Erin:  Amelyik lány Eastonra pályázik, annak egyik kezében korbácsot kell tartania, a másikban pedig pisztolyt.

Én: Nézzenek oda, a saját könyvedből idézel! Egyébként igen, Easton rendesen letért ebben a jelenetben a helyes útról, ugye? *perverz sóhaj* Bocsánat, elkalandoztam. Legalább azt elárulhatom, hogy Reed minden egyes dolog miatt, ami történt hason kúszik a megbocsátásért?

Erin: 

Én: Jó, jó! Nincs spoiler, értettem! Oké, na! Nincs szükség erőszakra. És eltennéd kérlek a puskádat? Esküszöm, nem fogok semmit elárulni!
Valamit muszáj megkérdeznem. Te igazából egy őrült szadista vagy, aki élvezi, ha az olvasói szenvednek?

Erin: 

Én: Ezt igennek veszem. A Megtört herceg ugye váltott szemszögben íródott… bármi tipp, célzás, hogy a Twisted Palace-ben mire számíthatunk?

Erin: 

Én: És a hosszú?

Erin: 

Én: Tudnom kellett volna, hogy ezt fogod mondani.
Egyébként beszéljünk akkor egy kicsit Brooke-ról is – az a nő egy kis pi…

Erin: 

Én: Igaz, igaz. Feltételezem, bármi megtörténhet az ő kis világában, és mindent megtesz azért, hogy megszerezze, amit akar.
De térjünk inkább a tárgyra. Ha én most felajánlom a fél karom és az első szülött gyermekem, van rá bármi esély, hogy most azonnal rátehessem a kezemet a Twisted Palace-re?

Erin: 

Én: Egy próbát azért megért.
De ez őrület! Erre a függővégre egymillió év alatt sem számítottam volna. A szappanopera szerű végről beszélek. Édes istenem, annyira élveztem! Nem akarsz megkönyörülni és egy iciri-piciri segítséget adni, mi is ez?

Erin: 

Én: Ez durva volt. Tényleg egy szadista vagy!


Ennyi lett volna, remélem tetszett azért! Angolul lehet jobban élvezhetőbb, ha kíváncsiak vagytok rá ITT tudjátok elérni. A fordításért nem vállalok felelősséget, azok kedvéért fordítottam le, akik nem tudnak olyan jól, vagy egyáltalán nem is tudnak angolul.

FUN FACT: A 72 éves nagymamám most olvassa a Papírhercegnőt, és azt mondta, hogy nagyon tetszik neki a stílus és a történet! Alig várom, hogy befejezze és rendesen kivesézzük. Újabb embert sikerült meghódítania Royaléknak! <3

- atria
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése