2018. május 15., kedd

Könyvek, amiket valószínűleg sohasem fogok elolvasni | Booktag


Életem legelső BookTagje, el sem hiszem. Olyan régóta szemezgetek már velük, el sem hiszem, hogy végre eljutottam odáig, hogy ki is töltsek egyet! Még Ash blogján találkoztam ezzel a Taggel, és megtetszett. 

Tehát íme, azok a könyvek, amiket valószínűleg sohasem fogok elolvasni.


Egy túl hype-olt könyv, aminek az elolvasásában nem vagy érdekelt


Obszidián (Jennifer L. Armentrout): Egyszerűen nem, tessék megkövezni miatta, ha úgy jobban emészthető. Vagy hatszor nekiálltam, és vagy hatszor döbbentem rá, hogy ez nem fog menni. Unalmas volt, tucat szereplőkkel volt tele és már egy hónappal a megjelenés után az agyamra ment ez a nyálas Daemon-imádat! Kb minden évben szembejön velem ez a könyv, általában kezdő vagy divatmolyoknál, akik nem látnak tovább a rosszfiún, aki megmenti a hősnőt és boldogan élnek, míg meg nem halnak történeteken. És manapság az ilyen könyveket éltetik! Könyörgöm..

EGY SOROZAT, AMINT NEM FOGSZ ELKEZDENI/BEFEJEZNI


Késtél (Leiner Laura): Az első két részét olvastam, aztán egyszerűen meguntam. Kinőttem belőle szerintem, és már inkább tartalmasabb, mélyebb és elgondolkodtatóbb könyvekre vágyom, amik valami újat mutatnak, érdekes környezetben játszódnak. Erre a sorozatra ezek egyike sem igaz. A 13-14 éveseket még megfogja, ahogy engem is megfogott az SzJG általánosban - de már felnőttem, nem tud lekötni.

IU. Ha esetleg valakit érdekel, van egy eladó Hullócsillag példányom 1500 Ft-ért. 

Egy klasszikus, ami egyszerűen nem tud érdekelni



Jane Eyre (Charlotte Bronte): Anya imádta, nagynéném kedvence, nagymamám vagy tízszer olvasta - de én még a kezembe is képtelen vagyok venni. A filmet láttam, bár nem sok minden maradt meg belőle, de az érzésekre, amik még napokig kísértettek tisztán emlékszem. Tömény szomorúság, csalódottság és kiábrándultság. Nem vágyom ezekre. Nope.

egy Műfaj, amit még nem olvastál

Krimit szerintem még nem olvastam, maximum elvétve volt a történetekben egy-két krimis szál, de ami konkrétan az lett volt, olyanra nem emlékszem. Filmekben, sorozatokban imádom a krimiket, de könyvben a hideg is kiráz tőle. Nem értem miért. Próbáltam már barátkozni vele, de valahogy sosem lettünk végül jóban, sajnos.

Egy könyv a polcodon, amit valószínűleg sosem fogsz elolvasni



Üvegbűbáj (Mary R. Kowal): Inkább öljetek meg, csak ne kelljen elolvasnom! Az első részével a világból ki lehetne kergetni, egyszerűen utáltam. Bár a szereplők idegesítettek, a történetben láttam potenciált - sajnálom, hogy végül nem nyert meg, pedig küzdöttem vele egy darabig. Emiatt nem is érzek kényszert a második részhez.

UI. Ebből mind a három rész eladó 1000 Ft/darab áron, vagy egyben 2500 Ft-ért. 


Ez itt a reklám helye! :)
Egyébként, ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is, én jól szórakoztam rajta!

Gyönyörű szép hetet kívánok mindenkinek!
- atria
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése