2017. október 7., szombat

Welcome



Helló mindenki!

Nagyon örülök annak, hogy megoszthatom veletek mindazt, ami majd felkerül a blogra. Már régóta gondolkozom abban, hogy az értékeléseimet nagyobb felületen is közzé teszem, nem csak molyon. Nincs semmi konkrét célom, mindössze szeretném meghozni az emberek kedvét az olvasáshoz. A baráti körömben eddig sikert arattam, több barátom is az én ajánlásomra szerette meg a könyvek színes és varázslatos világát. Ez akkora örömöt okozott, hogy a fejembe vettem - térítő útra indulok. Ki tudja? Amennyire a keresztény térítőpapok sikerrel jártak az elmúlt évszázadokban (A kereszténység világvallássá vált! Pedig honnan is indult?) lehet az én tevékenységem is gyümölcsöző lesz, és az olvasás világhobbivá válik! Viccet félretéve, remélem, hogy az emberek ismét rátalálnak az olvasásra (remélhetőleg a papíralapúra.), és kedvüket lelik majd abban a több ezer világban, ami még felfedezésre vár számukra.

        

"Ő érte jöttem ide, gondolta a Krónikás, ez az ember 
adott tanácsokat királyoknak, ez járt vénséges
 utakon, és nem volt más vezére a saját eszén kívül. 
Ez az az ember, akinek a nevét átok és áldás övezi az Egyetemen."

Kitaláljátok, melyik könyvből származik az idézet?

Köszönöm, hogy itt jártál!
Puszi, 
 
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése